27/1/09

AS ÁRBORES

Actividade realizada en C. Naturais

Chamamoslle árbores aos que superan os 5 m e chamamoslles arboriñas aos que van de 1 a 5 m.
Os arbustos poden medrar ata 5m por ano e son de forma achaparrada.
Hay diferentes tipos de árbores en Galicia. Algúns exemplos son: coníferas e resinosas,con resina.
Tamen as árbores frondosas sen resina: os carballos,castiñeiros, eucaliptos ,salgueiro ,cerdeiras bravas etc…
As árbores poden acadar distintas alturas, os que máis medran son os eucaliptos, que poden acadar os 82 metros de altura. (os máis altos de España). E os carballos máis altos poden acadar os 40 m de altura.

Alejandro Iglesias

pulsa aquí para ver alguns exemplos

5 comentarios:

javier dijo...

Aejandro Iglesias fixo unha boa investigacion.¡¡¡ANIMO!!!

porsche dijo...

eu creo que as arbores de mais de cinco metros hai que coidalas moito.alejandro iglisias fixo un moi bo traballo e espero que siga facindo estes traballosu

Adián dijo...

moi vo traballo, Alex sigue asi de ven.

gica dijo...

SEGUIDE ASÍ!! esta ben que fagades investigacións sobre as árbores

micoiglesias dijo...

Mico nn me chuzes que teño que escribir.Vou falar con esos de primero.Mirad, a min me gusta o voso traballo,porque a mi me gusta a naturaleza.SEGUIDE ASI!!!!!!!!!!
BKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!