28/11/08

O REGO CONTAMINADO

Alejandro Iglesias

Cerca da miña casa hay un rego que está contaminado, chámase o rego sagrado. Hai dous anos montaron unha depuradora, que me parece que non é depuradora senón unha limpadora de auga para a agricultura, e descarga a suciedade polo rego abaixo.

Dende que montaron a depuradora notouse a falta de animais. Atopei rás e paxaros mortos cerca do rego; antes víanse moitos cagados de rás no rego e medraban moitas herbas que agora non medran. Eu creo que é porque verten na auga substancias tóxicas que matan os animais.

Esta foi obra do concello eu creo que habería que protestar.


8 comentarios:

Rapmental dijo...

Non sei que contarbos pero tades fasendo un bo traballo coa asignatura de proxecto interdisciplinario, seguide asi quepronto ides ser os mais vistos da rede un bkño e segide dando temas da natureza ou doutra cousa que lle interese a todoo mundo por exemplo a contaminación.

popmental dijo...

Alex, non sei de que rego falas eu se che digo a verdade non coñezo tanto Xixirei. Como te sentiches ao saber que todas as prantas e todos os animais que rodeaban ese rego ou que bebían dese rego morrían? Tal vez se plantas árbores ou algo polo estilo te sintas un pouco mellor.

gica dijo...

Se queres saber se non é unha depuradora teras que investigar

Alba dijo...

OLA KE TAL HAY KE INVESTIGAR PARA FALAR DE ALGUNS TEMAS NON E UNHA CRITICA SENON UN CONSELLO BKS

faty dijo...

é a terceira vez que firmo é esto non quere ir.
como che decía, asegurate ben de que é por culpa da depuradora. se é, dille a teus pais que expoñan unha queixa ao concello

Unknown dijo...

Alex te voi a freir vivo
remitente:
el tio la vara

Unknown dijo...

Mmmmmm...Observo que Alex observou o que non observaron os demais.E que son moi observador. Je!Je!Je!

tikinorris dijo...

moi ben o traballo eu penso que esta asignatura teria que abela en todos os cursos alex eres moi bo cientifico norabuena a todos